Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2014 09:37 - Извинявайте,ама докога ?
Автор: smirena Категория: Хоби   
Прочетен: 2027 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз за пореден път питам и отговор не чакам.Защото на такива въпроси внимание не се обръща.Смята се ,че те звучат много егоистично и несолидарно.За какво иде реч? За здравната каса.Сутринта по БТВ една много важна и отговорна госпожа каза,че от здравната каса изчезнали 450млн лева.И на мен ми се стори много чудна тази работа.Че ако на мен ми изчезнат 20лв,аз ще обърна къщата наопъки,за да ги намеря,ще направя безбройни сметки,за да открия за какво съм ги похарчила,ще си припомня всяка своя стъпка,за да видя къде съм ходила,къде съм ги изгубила или дала в повече,дали са ме измамили при някоя покупка или са ме окрали ....А това не са 20 лв,а половин милиард и никой не ги търси!И никой никакви сметки не прави.Каква е тази каса,която не може да опазва парите и те си изчезват мистериозно от нея и това се смята за нормално.
Извинявайте,ама докога здравните осигуровки ще се губят и парите за здраве никога няма да стигат,а по телевизиите непрекъснато ще има хора,които просят пари за операции?След като доказано здравната каса не може да управлява парите,няма ли най-накрая да имаме лични здравни сметки,които да си управляваме сами?


Тагове:   пари,   здравна каса,


Гласувай:
5



Предишен постинг

1. getmans1 - Дянков премести едни пари и го нарекоха крадец.
09.07.2014 09:53
Всички знаят за какво става въпрос но ако Борисов и Дянков са крадци, то как да ги наречем тези дето им изчезват парите.
Дали за тези мили хора да не измислим нови думи и по възможност да не са обидни, ичезналяци например.
цитирай
2. smirena - Ако хората, които управляват зд...
09.07.2014 12:21
Ако хората,които управляват здравната каса и редовно им изчезват някакви пари са изчезналяци,как да наричаме тези,които постоянно им поверяват парите си?Може би глупаци?
цитирай
3. minavamottuk - по принуда
10.07.2014 14:39
глупаци ,няма накъде,те и за пенсионери и деца не внасят ,как да се вържат парите в касата
цитирай
4. bojinkata - Банките/КТБ/ и касите в Бг са Бер...
30.12.2015 11:05
Банките/КТБ/ и касите в Бг са Бермудски триъгълник за народните пари!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smirena
Категория: Хоби
Прочетен: 238182
Постинги: 63
Коментари: 319
Гласове: 637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930