Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2010 07:35 - Колко сме тактични
Автор: smirena Категория: Хоби   
Прочетен: 3691 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Влизам тази сутрин в блога,докато си пия кафето и чета постинга на Kass за истината  и лъжата.Той пък,заедно със сутрешното ми кафе ме връщат към една стара история,която реших да разкажа.

Имам си дружка,тук ще я наричам Нушка,че добре се римуват,която винаги твърдеше ,че за нея истината е по-важна от тактичността и се стараеше да е колкото се може по-откровена с хората.
 Аз правя хубаво кафе,по мое мнение ,а така ме хвалят и гостенките ми.Така е защото си спазвам точно дозите и времето.Веднъж,обаче Нушка,която редовно черпех ,каза,че всъщност вече предпочита кафето от автомата,то и харесвало повече,но от нея да мине ,щяла да изпие и това ,дето съм и го наляла ,да не ставало зян.Аз малко се опулих,но като си я познавам,минах на друга тема.
 След някое време пак се бяхме събрали у нас  с колежки,имахме да обсъждаме нещо и отново им направих кафе.Сложих чашки на всички,а на Нушка -не.

- Забравила си Нушка - рекоха колежките.
- Не съм - отвърнах  с усмивка - тя ще слезе долу до автомата да си купи,защото го предпочита.
- Да- рече Нушка- наистина ще сляза.
И отиде да си купува кафе.

Нушка  не ми се разсърди,когато и казах,че тези ,които държат много на истината ,трябва да могат да живеят според нея.

























 

 


 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Смирението ли ти пречи да приемеш факта? ;)
01.09.2010 07:52
цитирай
2. smirena - an.1,
01.09.2010 18:48
наложи ми се да изляза и ме нямаше цял ден,сега надничам тук и виждам,че някой се е обадил.Много добре,бих приела всеки факт.
цитирай
3. alexiev63 - Сега вече сте квит, другият път ще и ...
01.09.2010 19:14
Сега вече сте квит, другият път ще и направиш специално кафе, и вярвам че ще и хареса, не мисля че отново ще я оставиш да пие "кафе" от автомат.
пп. На мен ми сложи от твоето кафе, и ако имаш и едно парченце шоколад.
цитирай
4. smirena - alexsiev63,
02.09.2010 08:35
Винаги има шоколад вкъщи ,бонбони,шоколадови бисквити и аз съм фенка на шоколада,заповядай.А колкото до Нушка,тя си ми е дружка ,не е от голямо значение дали аз ще направя кафе или тя ще си го купи ,имало е случаи в които и тя ми е натривала носа.Така,де,гледаме все да сме квит.
цитирай
5. blogena - мога да ти кажа
02.09.2010 08:42
че това може да се случи само мижду приятелки
и твоята и нейната реакция :)

това е приятелство
да приемеш желатията и мнението на другия
но и да му покажеш своето :)

цитирай
6. smirena - Blogena,
02.09.2010 09:13
радвам се,че ми се обади.И аз така разбирам приятелството,да приемаш другия такъв,какъвто е ,да се съобразяваш с него,без да искаш да го променяш.Различията ни обогатяват,а еднаквостта е скучна.
цитирай
7. makont - Не ми е истински приятел този,
02.09.2010 12:12
който винаги е съгласен с мен. Ето ти си и го казала. Сръднята ще мине, след време мисля, че със смях ще си спомняте случая.
цитирай
8. smirena - О,да,така е Маконт,
02.09.2010 13:31
когато всичко отмине,дори някои трагедии след време се превръщат в най-смешните ни разкази.

цитирай
9. анонимен - Добра история. Смятай ме за Нушка, ...
17.04.2011 18:36
Добра история. Смятай ме за Нушка, но аз си знам поуките предварително. Когато си много откровен и хората стават такива с теб и за това трябва да си подготвен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smirena
Категория: Хоби
Прочетен: 238449
Постинги: 63
Коментари: 319
Гласове: 637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930