Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2010 12:42 - Моите небесни приятелки
Автор: smirena Категория: Хоби   
Прочетен: 1985 Коментари: 2 Гласове:
7



image   В средата на юли,днешната събота е от горещниците.

Обичам да ходя на гробищата,много познати и близки имам вече в този малък град на мъртвите с добре поддържани алеи ,кипариси и изобилие от цветя.
Днес се отказах заради високите температури.
Ще запаля по една виртуална свещичка за три от най-добрите ми небесни приятелки.
           Мария
"" Жената на всички мъже и на мъртвите даже""-  като че нея е имал предвид Борис Христов ,когато го е написал.Надявам се  пак да е в предпочитаната  и мъжка копания.
Беше красива и общителна .Бързо се запознаваше и сприятеляваше с всеки.
Дължа и огромна благодарност.
Тя ме запозна с мъжа,който си остана голямата ми любов.
Тя ме приобщи към  нейния приятелски кръг.
С леко сърце ми прости,че избягах с гаджето и на морето,че родих дете,беше ми приятелка до края на дните си.Сега,запалвам свещичка за нея.

          Снежа

Казваше,че ми е духовна майка.
Но съвсем реално ме беше осиновила за един месец.
Живяхме у тях на квартира,в една чудесна слънчева стая с тераса.
Не пожела да вземе пари нито за наем,нито за консумативи.
Хранехме се заедно с тях.Помагаше ми да гледам бебето си.
Дадоха ни държавно жилище,но продължихме да се виждаме почти всеки ден.
Тя ме заведе на сбирките на Бялото братство,запозна ме с учението на Петър Дънов,преди да започнат да излизат от печат книгите му.Научи ме да посрещам изгревите.
И друго съм запомнила от нея:
Тя твърдеше,че преди да дойдем да живеем на това място ,пак сме били заедно,защото сродните души не се разделят,просто тя се е родила малко по-рано
и затова преди мен ще си отиде. Така и стана. Сега запалвам свещичка и за нея.

       Божана

Приличахме си по нещо.
Тя се държеше за мене така,както аз навремето се държах за Дима и Снежа.
Бях и опора.Поддържах я материално,без да искам да ми връща нищо,така ,както ми бяха  показали .
Но зная,че сбърках.
Платих и курс за  козметички,но той се оскъпи. Когато ми поиска допълнително пари и казах,че остатъка трябва да си го набави сама.Беше безработна,без родители,не можа да доплати,не завърши курса.
Винаги си казвам,че ако тогава бях направила всичко възможно,можеше съдбата и да е друга.Можеше да няма никаква катастрофа,можеше всяка събота вместо на гробищата да се виждаме в едно малко салонче за красота,където тя да ми прави масаж на лицето и маска.
Така и не разбрах дали ми е простила.
Третата свещичка е за нея.

Мир и светлина за моите небесни приятелки.


 


 

 



Тагове:   Моите,   Небесни,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. taidzi - Ако позволите - те са не по-малко ...
17.07.2010 17:19
Ако позволите - те са не по-малко живи от нас, които сме все още с плътни физически тела .
цитирай
2. smirena - taidzi,
17.07.2010 17:31
и за мене е така.Гледам на тях ,като на заминали надалече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smirena
Категория: Хоби
Прочетен: 238096
Постинги: 63
Коментари: 319
Гласове: 637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930