Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2010 21:23 - Не на мен тез
Автор: smirena Категория: Хоби   
Прочетен: 1532 Коментари: 0 Гласове:
10



Добре,че ми тръшнаха да им гледам бебето,когато беше само на осем седмици.
Иначе- не знам какво щеше да излезе от него.
Викам на снахата ,язък ,че си от велика морска нация ,завладяла по море половин свят - тя е англичанка.Ама каква англичанка е тя,бе,като поседи пет минути в лодка и започва да и се вие свят ,да повръща....
Малкия,като ми го дадоха ,беше един беличък,бледичък,прозрачен,всичките му венички се брояха.Започнах да го къпя аз веднага с дъбова вода,да заякне.После по един час масаж с преварена и избелена в снега свинска мас,да се охрани на кожа.Осолявах го ,разбира се, за да не се поти много,като порасне.И косичките му миех с  домашен жълтък и оцет,всичко,както си му е реда  за отглеждането на един мъж.Топло,студено,потапях го по малко в морето,да свиква,да се учи да плува,научи се .Нямаше годинка,кога дядо му го взе в лодката.После питах как му е понесло,а дъртия ,ухилен до уши ,рече,че е заспал при първото лашкане и се е събудил чак на брега.Отдъхнах си,щом спи в морето,на добре е ,като люлка му е,като дом.
 
Слънцето го направи кафяв и гладък,от плуването се източи,с едни обли рамене и дълги крачета,заприлича на сина ми от детските снимки.

Дойдоха родителите му на гости и да си го видят ,и снахата направо  се опули,Физиономията  и се стрича ,синът ми превежда,че била казала,как съм могла да направя от  хубавото и дете  индианец.

Какво ? Моля ? Аааа....

 Рекох да и каже, че откак свят светува ние,по нашето черноморие  така си гледаме децата и са здрави ,с много слънце и сол в кръвта,и са красиви,затова всичките англичанки луди стават по тях,тъй че...
     Не на мен тез!

image


Тагове:   мен,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: smirena
Категория: Хоби
Прочетен: 238133
Постинги: 63
Коментари: 319
Гласове: 637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930